Úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz Őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. János 3,16
 ׀   BIBLIÁK    ׀   NAPI ÁHÍTAT    ׀   RÁDIÓK    ׀   FILMEK    ׀   ZENÉK    ׀   BEMUTATÓK    ׀   ÍRÁSOK    ׀   PROGRAMOK   ׀
FŐMENÜ
NYITÓLAP
RÓLUNK
KERESKEDŐINK
MEGRENDELÉS
MEGRENDELŐLAP ÚJ!
ELÉRHETŐSÉGEINK
TERMÉKEINK
KÖNYVEK
NAPTÁRAK
KÖNYVJELZŐK
KÉPESLAPOK
MATRICÁK
JEGYZETTÖMBÖK
KULCSTARTÓK
HŰTŐMÁGNESEK
ÍRÓSZEREK
KARÁCSONYI TERMÉKEK
HÚSVÉTI TERMÉKEK
KIFESTŐK
JÁTÉKOK
AJÁNDÉKTÁRGYAK
EGYÉB
LETÖLTÉSEK
HÍRLEVÉL
PORCELÁNOK
HASZNOS OLDALAK
HÍREINK
 
– Figyelem! Megváltozott termékeink hozzáférhetősége!! A nyitóoldalon a lent kiválasztott képekre klikkelve, vagy a baloldali „Termékeink” menü azonos nevű csoportjának gombjára lépve találja meg azt a terméket amelyiket meg szeretné tekinteni.

– Ha pontos a megrendelés, könnyebben is teljesíthető az! Kérjük megrendeléskor szíveskedjenek minden megrendelt tételnél a termék kódját is megadni, hogy egyértelműen teljesíthető legyen a megrendelés!

– Éljen a kiadónk által biztosított kedvezményekkel! - Tekintse meg „Megrendelés” oldalunkon kedvezményeinket!

– Termékeinket keresse magyarországi, vagy határon túli viszonteladóinknál! Viszonteladóink elérhetőségei megtalálhatóak „Kereskedőink” oldalunkon!

 
 
 

MEGRENDELÉS

MEGRENDELÉS KIADÓNKTÓL  •  ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK  •  FIZETÉSI MÓDOK  •  SZÁLLÍTÁSI DÍJAK
KEDVEZMÉNYEINK  •  HATÁRON TÚLIAK VÁSÁRLÁSA  •  NAGYBANI KISZOLGÁLÁS SZÉKHELYÜNKÖN  •  ADATVÉDELEM


Tisztelt Megrendelőink!

Megrendelések teljesítését minimálisan – termékeink – 3.000 Ft feletti összértékétől vállaljuk (lásd: 3., pont)!

MEGRENDELÉS KIADÓNKTÓL:

Írásos megrendeléseiket Megrendelőlapunk kitöltését követően adhatják le – a lapon található –
adatvédelmi nyilatkozataik megtételével, amelye
t az alábbi módokon juttathatnak el hozzánk:

E-mail címünkre küldve (csatolmányként):



Postai címünkre küldve – levélben –: Halleluja Kiadó Kft., 4225 Debrecen, Függetlenség u. 99.,

vagy

Ügyfélszolgálati telefonunkon (szóban) csak regisztrált törzsvásárlóinknak! –: 00-36-52-538888 (H-P: 8-16-ig)

Bármely a teljesítés során adódó probléma esetén; megadott telefonjukon egyeztetünk Önnel.

 

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK A KIADÓNKTÓL VALÓ VÁSÁRLÁSOKRÓL:


1., A megrendeléshez szükséges megrendelői adatok:

Megrendeléséhez meg kell adnia az annak teljesítéséhez szükséges adatokat, amelyeket Megrendelőlapunkon
ismerhet meg és tölthet ki legegyszerűbben
. Csillaggal jelöltük meg a feltétlenül szükséges adatokat.

(A határon túliak megrendelése esetén: a megrendelés; magyarországi határmenti átvevője címét kell megadnia,
de telefonszámát is célszerű megadnia!).
 

2., Megrendelőlap letöltése:

Megrendelése e-mailben vagy postai úton való elküldéséhez az alábbi táblázatban található „Megrendelőlap”-ok
valamelyikét töltse le és töltse ki, majd csatolja.
E-mailes megrendelés esetén célszerű a szerkeszthető DOC fájlt letölteni, majd a kitöltést és az adatvédelmi
nyilatkozatok megtételét valamint a mentést követően,
csatolt fájlként küldhető el címünkre.
A PDF-es megrendelőlap
használata esetén először nyomtassa ki azt,
majd a kitöltést és az adatvédelmi nyilatkozataik megtételét követően,
akár postai úton vagy beszkennelve csatolt fájlként is visszaküldheti részünkre e-mailben.

A 2018. 05. 25-től a megváltozott adatvédelmi törvényi szabályok miatt megrendelésük leadásához
mindenképpen szükséges az új megrendelőlapunk letöltése és használata.
„Megrendelőlap” letöltése megrendeléshez:
 

DOC formátumban: 0,17 Mb PDF formátumban: 0,09 Mb

E-mailben elküldött megrendelésüket csak akkor tekintsék elfogadottnak, ha az arról szóló visszaigazolásunkat
már kézhezvették! Ha 1-2 munkanapon belül nem reagálunk e-mailben küldött megrendelésükre, először kérjük ellenőrizzék az oldal elején lévő rendelési címünket, hogy helyesen került-e beírásra, ha ez rendben volt, akkor kérjük telefonos elérhetőségeinken szíveskedjenek ezt jelezni, hogy a hiba okát megkereshessük.


3., Megrendelési tudnivalók:

3/1., Általános tudnivalók a megrendelésekkor

Megrendelések teljesítését minimálisan – termékeink – 3.000 Ft feletti összértékétől vállaljuk
futáros vagy postai feladással, a szállítási és utánvételi díj megfizetése mellett.
Utánvétes csomagnál a rendelt áruk ellenértékét a csomag átvételekor kell – házhozszállításkor –
a futárnak; csomagpontos vagy postán maradó küldemény esetén az átadást végző cégnek a helyszínen.

(A csomagszállítást végző cég a szállításról számlát nem ad Önnek, azt minden esetben mi számlázzuk ki!).
– Előre utalással is lehetőségük van rendelni, ebben az esetben előreutalós számlát küldünk e-mailben, majd az átutalás
teljesülését követően indítjuk a csomagot (ezzel a megoldással az utánvételes felár költsége megspórolható!).
– Törzsvásárlóink rendeléseiket a következő módon fizethetik ki: előre utalással, utánvételes fizetéssel, átutalással
vagy sárga csekken.

Megrendeléseket (ha a az adott termékek rendelkezésre állnak) – a beérkezéstől számított – 5 munkanapon belüli
feladással vállalunk, de lehetőségeinkhez mérten igyekszünk akár hamarabb is elküldeni.

3/2., A Megrendelő/vásárló elállási joga

A Halleluja Kiadó Kft. a csomagküldései terén törvényesen a fogyasztók/vásárlók érdekeit szem előtt tartva
a
45/2014. (II. 26.)-i Kormányrendelet alapján a következőképpen jár el:

3/21., Vásárló a megrendeléstől/vételtől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat (beleértve a 14. napot is)..
3/22., A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
3/23., Vásárló elállási szándékát cégünk bármelyik elérhetőségén jelezheti (https://www.halleluja.hu/elerhetosegeink.htm),
de ezzel egyidejűleg el kell juttatnia Elállási/Felmondási nyilatkozatát cégünk részére.
3/24.,
Elálláskor a termék(ek) visszaküldését a vásárlónak saját költségén kell állnia (utánvételes küldést nem fogadunk).
A vásárlót ezenfelül más költség nem terheli. Cégünk azonban  követelheti az elállással érintett termék(ek)
nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
3/25., Elállás esetén cégünk a Halleluja Kiadó Kft. a vevő által a vételhez kapcsolódó – és az általa már kifizetett –
összegeket (termékek ára és azok kiszállítási költsége) haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat beérkezésétől/kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti. Ha a termék(ek) az elállástól számított
14. napon belül még nem érkeztek vissza cégünkhöz de a vásárló hitelt érdemlően igazolja
(pl. feladóvény
e-mailen való megküldésével) ebben az esetben sincs már akadálya a visszatérítésnek. Amennyiben
fogyasztó/vásárló nem utánvéttel vette kézhez a rendelt árukat (felek közös megállapodása alapján)
és az elállási nyilatkozat megtételéig sem fizette még ki a részére kiállított számlát, ebben az esetben, vásárlónak
az elállási nyilatkozat eljuttatásán és a termék(ek) viszzaküldésén túl nincs további teendője, de ekkor
cégünknek sincs visszafizetési kötelezettsége.
3/26., A felek eltérő megállapodása hiányában a vevő/fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan áru(k)
értékesítése/elküldése esetében, amely(ek) a fogyasztó személyéhez kötött(ek), illetve amelye(ke)t a fogyasztó utasításai
alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő.

3/27., Elállási nyilatkozatminta

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet * 2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében

A Vásárló Elállási/Felmondási nyilatkozata

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza elérhetőségeink valamelyikére)

Címzett: HALLELUJA KIADÓ Kft., 4225 Debrecen, Függetlenség u. 99.
Tel.: +36 52 538-888, e-mail: info[kukac]halleluja[pont]hu

Alulírott(ak) kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi
termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében (1):  

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja (2):  

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe: 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

Kelt: 

(1) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése.
(2)  A megfelelő jelölendő!

* * *
 

4.,Vásárlói csoportba való besorolás:

Megrendelésekor meg kell adnia azt hogy milyen vevőként kíván vásárolni az alábbiaknak megfelelően:

ajándékozásra vásárló magánszemély, intézmény, iratterjesztő vagyok
(ajándékozásra vásárolt termékek esetén nem jár a viszonteladói kedvezmény!)
kereskedő/viszonteladóként vásárlok (ehhez kérjük a vállalkozói adószámot!)
iratterjesztőként – eladásra – rendelek.
 

5., A vásárlói csoportok árai:

Az adott árkategóriába való besorolás az előző 4-es pont alapján az alábbiak szerint alakul:

az ajándékozásra vásárlók termékeinket „Kisker” áron vásárolhatják meg,
a kereskedők/viszonteladók termékeinket „Nagyker” áron vásárolhatják meg,
az iratterjesztők – eladásra – termékeinket „Nagyker” áron vásárolhatják meg,
 

6., Megrendelések visszaigazolása:

Az e-mailen keresztül beérkező megrendeléseikről e-mailben visszaigazolást küldünk.
Ha 1-2 munkanapon belül nem reagálunk az e-mailben küldött megrendelésükre, először kérjük
ellenőrizzék a levelükben, hogy a címzés helyesen került-e beírásra levelükbe, (vagy ellenőrizzék
a SPAM mappájukat, hogy visszaigazolásunk nem került-e oda), ha ezek rendben voltak, akkor kérjük
telefonos elérhetőségeinken szíveskedjenek ezt jelezni, hogy a hiba okát kideríthessük.
 
A levél útján küldött megrendeléseiknél csak probléma esetén jelzünk (a megadott) telefonon vissza.
Ha a kért termék időközben elfogyott, akkor Önnek újbóli válasszal meg kell erősítenie hogy az esetlegesen felkínált
helyettesítő áru megfelelő-e vagy annak tudomásul vételét, hogy az adott termék – amely elfogyott – nélkül
kerül megrendelése feladásra.

Mi történik, ha a rendelt termék időközben kiadónk készletéből elfogyott?

Ha visszaigazolásunkban jeleztük hogy az adott termék elfogyott, megrendelését továbbra is csak akkor
tudjuk teljesíteni, ha a megrendelt áruk összértéke még így is meghaladja a 3.000 Ft-ot.
Ha csak olyan terméket
rendelt ami időközben elfogyott, és más terméket nem kér vagy nem fogad el helyette, vagy a rendelt és helyettesítő áruk összértéke nem éri el a 3.000 Ft-ot akkor megrendelését, annak teljesíthetetlensége okán semmisnek tekintjük, melyről
e-mailben vagy telefonon értesítést küldünk. Egyes termékeink többször is utángyártásra kerülnek, így ha megrendelését – egyeztetésünket követően – továbbra is fenntartja; akkor azt az utángyártást követően teljesíteni tudjuk
.
Megrendelése így – kérésére – várólistára kerül, a termékek elkészülését követően a teljesítés várható
időpontjáról értesítjük e-mailben, vagy telefonon.

7., Fizetési módok:

Vásárlóinknak az első 4-5 alkalommal való rendeléseikkor csak utánvételes vagy előre utalásos fizetési
lehetőségük van.

További megrendeléseikkor már törzsvásárlókként a következő fizetési módok közül választhatnak Vásárlóink:

Utánvételes rendeléskor a csomag átvételekor kerül kifizetésre a rendelt áruk értéke és szállításának díja
– a csomagot kiszállító futárnak, postán maradó/csomagponti átvétel esetén az átadó cégnek a helyszínen –.

(A szállítók a szállítási díjról nem adnak Önnek számlát, mivel azt minden esetben mi számlázzuk ki!).
• Előre utaláskor
az előreutalós számla másolatát küldjük el (az eredeti majd a csomagba került be), majd
az átutalás teljesülését követően indítjuk a csomagot (ezzel a megoldással az utánvételes felár megspórolható!).

Számlaszámunk belföldön:
MBH Bank Nyrt., Debrecen, 59900050-11014100
• Átutalás esetén is számlaszámunkra tudják kifizetni a rendelt áruk összértékét (MBH Bank Nyrt., Debrecen,
számlaszámunk [belföldön]: 59900050-11014100).

Csekkes fizetés (a sárga csekk díjmentesen feladható a Magyar Postákon).


Figyelem! A késedelmesen fizető törzsvásárlóink elveszíthetik kedvezményes státuszukat és így
a későbbiekben csak utánvételes feladással rendelhetnek és fizethetnek!



8., Szállítási díjak:

Minden leszámlázott – és az alábbiakban fel is sorolt – szállítási költség 27%-os áfát tartalmaz!

– 30.000 Ft feletti megrendeléseik (normál) szállítási költsége 50%-át, 50.000Ft felett pedig
100%-át átvállaljuk!


* * *

8/a. POSTAI csomagszállítás
Érvényes: 2023. 05. 01-től

A Postai házhozszállításos, „Postán maradó”,  Postai csomagautomatás csomagszállítások postai díjairól

Amennyiben a megrendelt árukat kedvezményesebb díjjal kívánja elszállíttatni vagy nem tudja a lakásában
átvenni azt – és amúgy is a Postán vagy Postai csomagautomatából szokta azt átvenni –, lehetősége van kérni azt,
hogy a csomagot az Ön nevére, de
„Postán maradó”-ként vagy
Postai csomagautomatába küldjük el,
így akár normál csomagját akár utánvételes csomagját a
Postán vagy
Postai csomagautomatásból veheti át
ami
~ 15-20%-al olcsóbb postaköltséget jelent.
„Postán maradónál” szükséges megadnia az Ön vagy cége nevét, Postahivatala számát és pontos címét is.
Ekkor a Posta nem fogja a csomagját kiszállítani, így küldeménye után a
Postán kell érdeklődnie és ott tudja
majd átvenni 10 munkanapon belül.
A csomagnak a postára való érkezéséről csak akkor tud SMS-ben értesítést küldeni a Posta,
ha megrendeléskor részünkre a megrendelőlapon megadja mobilszámát és hozzá is járul az értesítéshez.
Csomagautomata esetén kérjük szíveskedjen megadni az átvételi helyszín pontos címét és számát,
amelyet a következő címen tud kiválasztani: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso
A csomagautomatára rendelt csomagok kapcsán a további tudnivalók itt érhetők el:
https://postaportal.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
Fontos tudni, hogy
az 1-2 munkanapos átfutási idővel feladott csomagok kézbesítési határidejére (az 1-2 napra)
a Posta nem vállal garanciát!, csak az időgarantáltan (1 napos szállítási határidővel) feladott csomagokra
vállal garanciát.

Utánvételes küldeményeink átvételekor a postának kell kifizetniük a megrendelt termékek, valamint az utánvételes
postai feladás összértékékét (a posta a szállításról nem ad számlát, a szállítási díjat a kiállított számlán a csomagban
fogja megtalálni!).

Az alapdíjakon felül igénybevett postai szolgáltatási díjakat (pl. 1 napos és „szombati” kiszállítás stb.) fogjuk
leszámlázni és kell megfizetniük a rendelt áruk értékén felül.
– Az 1 napos időgarantált csomagszállításra minden csomag esetében – annak alapdíján felül – egységesen
plusz 100 Ft-ot számolunk fel.

A számla a csomagban lesz található, amely tartalmazza a termékek árait. Külön kérésre a kiállított számlát előre
elküldjük e-mailben.

Postai csomagszállítási díjak:
 

Súlyhatárok

Postai csomagautomás
szállítási díjak
A csomag csak mobillal fizethető vagy vehető át!
Postán maradó
1-2 napos szállítási átfutási idővel
Házhozszállításos
1-2 napos szállítási átfutási idővel
1 kg-ig 1.300 Ft 1.680 Ft 1.870 Ft
2 kg-ig 1.300 Ft 1.730 Ft 1.920 Ft
3 kg-ig 1.420 Ft 1.820 Ft 2.030 Ft
4 kg-ig 1.420 Ft 1.890 Ft 2.100 Ft
5 kg-ig 1.420 Ft 1.960 Ft 2.180 Ft
10 kg-ig 1.620 Ft 2.080 Ft 2.310 Ft
15 kg-ig 1.870 Ft 2.400 Ft 2.680 Ft

– Az utánvételi díj 20.000 Ft-ig: 260 Ft * 20.000 Ft felett: 380 Ft kerül felszámításra a fenti csomagdíjon felül.
– Az 1 napos időgarantált csomagszállításra minden csomag esetében – annak alapdíján felül – egységesen
plusz 100 Ft-ot számolunk fel.
– Csomagautomata választása esetén; előreutaláskor csak csomagdíjat számítunk fel.
– 30.000 Ft feletti megrendeléseik (normál) szállítási költsége 50%-át, 50.000Ft felett pedig
100%-át átvállaljuk!


(További tudnivalókat a kiadónktól való vásárlással kapcsolatosan még itt talál: Kedvezményeink ).

* * *

8/b. PACKETÁS csomagszállítás
Érvényes: 2023. 09. 01-től

Új alternatív szállítási lehetőség max. 15 kg-ig, amely egyaránt igénybe vehető házhozszállítással
és csomagponti/csomagautomatás átvétellel is! Egyes szállítási módban vagy súlykategóriában kedvezőbb
szállítási árai is lehetnek. A cég már több mint 2.000 átvételi ponttal és 800-nál több csomagautomatával
rendelkezik Magyarország területén. Jellemző szállítási ideje 2-3 nap.
Ha a rendelt csomag súlya meghaladja a 10 kg-os súlyt, vagy a csomag méretei nagyobbak a Packetás megadott
paramétereknél, akkor csak a Postai szállítást tudjuk biztosítani (amelyről – ebben az esetben – egyeztetünk önnel)!


Ha Packetás Z-PONTos átvevőhelyre vagy Z-BOXos csomagautomatába kéri csomagját, kérjük adja meg
a
Megrendelőlapunkon az átvételi pont ID számát és megnevezését, amelyek megtalálhatók a térképről kiválasztott átvevőpont „Részletek” gombja megnyomásakor felugró ablakban. A legközelebbi ilyen pont (településnév vagy
irányítószám alapján is kereshető!) a cég térképéről válaszható ki: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
A részletekben megtalálhatók a bolt elérhetőségei is.

A csomag átadását követően a cég e-mailes értesítést és nyomkövetési számot küld a címzettnek.
Ezután a csomag útja már nyomon követhetővé válik; itt:
https://tracking.packeta.com/hu_HU/tracking/search
A csomag 7 napig vehető át, de a tárolási idő díjmentesen meg is hosszabbítható 21 napra; mobilról válasz SMS-ben,
az info@packeta.hu e-mail címen vagy a +36 1 400 88 06-os telefonszámon az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében
(hétfő, kedd, szerda, péntek: 08:00 – 18:00, csütörtök: 08:00 – 20:00). Z-Pontos és Z-BOX-os csomagok esetén
az átvétel másra is átruházható a Packeta alkalmazás segítségével.

Házhozszállításkor; amikor a futár a csomagot átvette, akkor értesítést küld a Packeta – SMS-ben és e-mailben –
a címzettnek, akivel a futár a kiszállítás előtt egyeztet az átvételről. Fontos, hogy ekkor valóban ott legyen
a küldemény átvevője a megadott kiszállítási címen, mivel a küldeményt csak egyszer viszi ki a futár!


Z-Pontos átvevőhelynél a beérkezéskor – SMS-ben és e-mailben – jelszót küldenek és az adott üzlet
nyitvatartási idejében 7 napig (ez max. 2x7 nappal hosszabbítható meg) átvehető a csomag a kapott jelszóval
bárki részéről. Ha utánvétes a csomag, akkor készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheti azt függetlenül attól,
hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál.
Ekkor jelezze ezt az átadónak, aki egy ún. fizetési linket küld
Önnek az okostelefonjára. Erre a linkre rákattintva, ott helyben ki tudja fizetni az összeget, de lehetősége van online
kifizetni a Packeta applikáción keresztül is.

Z-BOX-os csomagautomatás átvétele a küldeménynek (és utánvétes online bankkártyás fizetés) csak a cég
mobilos alkalmazásával lehetséges
0-24 óra között –
a megrendelés feladását követően előre vagy a helyszínen –!
Amikor
a futár elhelyezte a csomagot a kiválasztott Z-BOX-ba a Packeta alkalmazáson keresztül jelszót küld
az átvételhez
. A csomag 2 napig vehető át (ami 1 nappal hosszabbítható meg).
A Z-BOX-hoz érve kapcsolja be telefonján a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyissa meg a Packeta
alkalmazást, amely automatikusan párosítja készülékét a Z-BOX-al, amelyet ezután a csomag leírásában szereplő
gombbal kinyithat. Ezután már csak ki kell vennie a csomagot és visszazárni a rekeszt. Alapesetben a csomag
közvetlenül a címzett telefonszámához van kötve, így csak a címzett tudja kinyitni az automatát a Packeta
alkalmazással, de az átvétel az alkalmazás segítségével másra is átruházható.

A Z-BOX csomagautomata csak a Packeta mobilalkalmazással nyitható ki (utánvét esetén annak online
bankkártyás kifizetését követően). Az átvételről további információk itt találhatók: https://www.packeta.hu/zbox

További információk és hasznos tudnivalók itt: https://www.packeta.hu/, https://www.packeta.hu/csomagatvetel

Súlyhatárok

Z-Point átvevőhelyes vagy
Z-BOX csomagautomatás küldés,
2-3 napos szállítási átfutási idővel
Házhozszállítás futárral
2-3 napos szállítási átfutási idővel
5 kg-ig  1.420 Ft 2.950 Ft
5-15 kg-ig  2.230 Ft 4.340 Ft
15 kg felett a Posta szállít!  - - - - - -
Utánvétes felár  380 Ft
(Előreutalással az utánvételi díj
nem kerül felszámításra!)
510 Ft
(Előreutalással az utánvételi díj
nem kerül felszámításra!)

Aki 1 napos időgarantált csomagszállítást szeretne kérni, azt csak a POSTAI szállítás választásakor
tudjuk biztosítani!


* * *

9., Kedvezményeink:

Kedvezményeink belföldiek számára kerültek kialakításra, külföldi megrendelőink esetén egyedileg döntünk az adható kedvezményekről.

FIGYELEM! Akciós termékeinkre további kedvezmény – pl. végösszeg utáni – nem vehető igénybe!

* * *

Termékeinket versenyképes áron kínáljuk, az azonos típusú termékek árához képest – általában – lényegesen olcsóbban, de minden megrendelőnk számára igénybe vehetők további kedvezményeink is.

9/a. Kedvezményes vagy díjmentes postai feladás:

30.000 Ft feletti megrendeléseik (2 napos kiszállítási) postaköltsége 50%-át, 50.000Ft felett pedig
100%-át átvállaljuk!

Csak az ezen felül igénybevett postai szolgáltatási díjakat (
pl. 1 napos és „szombati” kiszállítás stb.) fogjuk leszámlázni
és kell megfizetniük a rendelt áruk értékén felül.
Az 1 napos időgarantált csomagszállításra minden csomag esetében – annak alapdíján felül – egységesen
plusz 100 Ft-ot számolunk fel.

9/b. Összeghatár utáni árengedmény:
Megrendelőként bármelyik kategóriába is tartozik, ha közvetlenül kiadónktól vásárol;

az 60.000 Ft-os áru összértéktől: 5%-os,
a 100.000 Ft-os áru összértéktől: 10%-os, árengedményt biztosítunk (minden nem kedvezményes áru)
termékünk árából minden vásárlónknak.

9/c. Díjmentes csomagolás:
Minden vásárlónknak díjmentesen vállaljuk megrendelése összeállítását és csomagolását!
 

10., Törzsvásárlói kedvezmények:

Törzsvásárlónak minősül minden olyan vásárlónk, aki kiadónktól már legalább öt alkalommal vásárolt, és megrendeléseit időben ki is fizette.

Törzsvásárlóinknak az alábbi kedvezményeket nyújtjuk:

10/a. Törzsvásárlóink megrendeléseit telefonon is elfogadjuk, ennek feltétele, hogy (2018. 05. 25-ét követően) legkésőbb az első vásárláskor újra regisztrálniuk kell a korábban már megadott személyes adataikat, a megrendelőlapunk első oldalának és az oldal alján lévő adatkezelési hozzájárulásoknak a kitöltésével. További információkat lásd az oldal alján található ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓBAN!

10/b. Törzsvásárlóinknak – ha másképp nem rendelkeznek – normál csomagként adjuk fel megrendeléseiket. Ekkor a postának
a csomagfeladás díját kiadónk megelőlegezi, (így a csomag átvételekor a postásnak semmilyen összeget sem kell fizetni!),
a postaköltség így a számlába beépítésre kerül, mely összeget a (megrendelőlapon) jelzett módon kell fizetniük.

10/c. Törzsvásárlóink nagyobb összegű vásárlása esetén (50.000 Ft feletti összegtől) fizetéskönnyítési kedvezményt nyújtunk, vagyis – kérésre – lehetőséget adunk a fizetendő összeg több részletben; – eltoltan – való kifizetésére is, de ezt kiadónkkal egyeztetniük kell.

Figyelem! A késedelmesen fizető törzsvásárlóink elveszíthetik kedvezményes státuszukat és így a későbbiekben csak előreutalással vagy utánvételesen rendelhetnek és fizethetnek!
 

11., Határon túliak vásárlása:

A határon túliak vásárlása több módon is lehetséges:

a., Kiadónk már határainkon kívülre is szállíttat egyes csomagszállítókkal csomagokat
(főként az EU-s vagy szomszédos országokba), ilyenek szállítók pl. a PACKETA, a DPD, és a GLS.
Főként előreutalt csomagokat, tudnak szállítani, de az egyik szállító már utánvéttel is szállít csak ez többe kerül
(ez utóbbit csak törzsvásárlóink vehetik igénybe!). A határainkon túlról rendelt és oda elküldött csomagok esetén
nem tudunk biztosítani semmilyen csomagküldési kedvezményt!

A Packeta Európában jelenleg 25 országba szállít csomagokat kedvező áron.
Bővebb információk:
https://www.packeta.hu/

– A DPD Európában – a távolságtól függően 1-6 nap alatt– 29 országba kézbesít csomagokat (31,5 kg súlyhatárig).
Bővebb információk: https://www.dpd.com/hu/hu/csomagfeladas/nemzetkozi-szallitas/

– A GLS akár utánvételes kifizetéssel is szállít csomagokat (pár napon belül); Romániába, Szlovákiába, Csehországba, Horvátországba, Szlovéniába, de előreutalással csökkenthető a csomag szállítási költsége.
Bővebb információk: https://gls-group.com/HU/hu/vallalat/gls-ee-regio

 Ezekre a csomagokra egyedi árajánlatot kell kérnünk ill. adunk Önöknek minden alkalommal. Egy előreutalós csomag szállítása annak nagyságától és/vagy súlyától függően általában 5.000-8.000 Ft-tól kezdődik, de az utánvételes ettől valamelyest drágább lesz.

b., Amennyiben talál – a lakóhelyéhez közel lévő – magyarországi határ közeli településen lévő boltot
(címeiket lásd: a „Kereskedőink” oldalon), akkor próbáljon egyeztetni a kereskedővel, hogy melyik termékeinket szeretné rajta keresztül megvásárolni és mikor veheti azokat át tőle.

c., Amennyiben nem talál a lakóhelyéhez elérhető közelségben lévő magyarországi könyvesboltot vagy a kereskedő nem segít Önnek a termékek beszerzésében, akkor fordulhat megrendelésével közvetlenül kiadónkhoz is. Megrendelését belföldön csak úgy tudjuk elküldeni, ha rendelkezik egy olyan magyarországi – határ közeli – rokonnal vagy baráttal, aki a küldeményt saját címére átveszi, és az utánvétes küldeményt kifizeti (vagy Ön előre is átutalhatja – az Önnek e-mailben elküldött – számla szerinti végösszeget Forintban). A csomagot akkor indítjuk el, amikor a számla végösszege átutalásra került.
A megrendeléshez nem csak az Ön, hanem a csomag magyarországi címzettje postai címére és (lehetőség szerint) telefonos elérhetőségére is szükségünk lesz, mely információkat a megrendelés elküldésekor a megrendelőlapon kell majd megadnia
.

d., Amennyiben találhatók (az Ön – határon túli – országában
) kereskedőink, keresse a lakóhelyéhez legközelebb eső boltot, kérjük vegye fel a kapcsolat vele, mivel az országában – valószínű, hogy – könnyebben meg tudja vásárolni az adott termékeket személyesen vagy könnyebben küldheti el országon belül az Ön számára a kereskedő a megrendelését csomagban.
Határainkon túli kereskedőink: https://www.halleluja.hu/kereskedoink.htm#kulfoldi%20kereskedoink

Várjuk a termékeink iránt érdeklődő és annak értékesítésére; terjesztésére vállalkozó keresztény/keresztyén vállalkozások, kereskedők, viszonteladók, iratterjesztők, hitoktatók, ifjúsági vezetők, gyülekezetek és egyházi szervezetek jelentkezését, határainkon túlról is!


12., NAGYBANI KISZOLGÁLÁS SZÉKHELYÜNKÖN:

Kereskedő, viszonteladó, nagybani vásárló és iratterjesztő ügyfeleinket személyesen is kiszolgáljuk kiadónk székhelyén található raktárunkból.

Ha Debrecenben jár keressen fel bennünket! Székhelyünk Debrecen-Józsa településrészen van (Debrecen és környéke térkép), és közvetlenül a 35-ös főútra nyíló utcában található. Debrecenből a 35 főútvonalon Hajdúböszörmény irányába haladva; az út Debrecen-Józsán halad át, és a települést jelző táblát követő második utca balra a Függetlenség utca (Józsa térkép).

Nyitvatartási időnk; H-P: 8-16-ig, de előzetes egyeztetést követően ettől eltérő időpontban is felkereshetnek bennünket.
 

13., A megjelenített képek felhasználásának jogi szabályozásáról:

A Halleluja Kiadó Kft. weboldalain szereplő termékek képei, továbbá a logók, grafikák, fotók, és egyéb illusztrációk szerzői jogi védelem alatt állnak, ezek kiadónk tulajdonát képezik és/vagy felhasználásuk jogával kiadónk rendelkezik. A termékeinket bemutató képek kizárólag a honlapunkon keresztül való megjelenítést, és a termékek kinyomtatható változatban való megismerését vagy a másokkal való megismertetését/megosztását szolgálják. Mindkét megjelenített forma reklámcélú továbbadása – változtatás nélküli formában – engedélyezett, de a képek – további felhasználás céljából – nem tölthetők le, más formában sem használhatók fel, és semmilyen módon sem sokszorosíthatók, nem adhatók el. A honlapunkon található képeket nem áll módunkban harmadik félre átruházni.

Kérjük támogassa munkánkat azzal, hogy termékeink képeit – sem innen a honlapunkról, sem a valós termékek esetén – ne másolja; ne sokszorosítsa, vagy ne használja fel még részleteiben sem!

Köszönjük, hogy ezzel is elősegíti újabb kiadványaink létrejöttét!
 

14., ADATVÉDELEM:

ADATVÉDELMI TUDNIVALÓK

A 2018. 05. 25-től hatályba lépő új – a magánszemélyek személyes adatai védelméről szóló – Európai Uniós adatvédelmi szabályozással – (a GDPR-el) összhangban minden ügyfelünknek nyilatkoznia kell a kiadónktól
való megrendeléskor, hírlevél kéréskor,
hogy adataikat továbbra is kezelhessük és a jogszabályi kötelezettségnek
megfelelhessünk, így zökkenőmentessé tehessék ügyintézéseinket
(kapcsolattartás, új megrendelések és hírlevél
küldések kapcsán)
.

Kérjük szíveskedjenek elolvasni a lenti „ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓT” és minden megrendelésükkor jóváhagyni a megrendelőlapon adataik kezelhetőségét, mivel megrendelésük enélkül nem teljesíthető!
A megrendelőlap
használatával ön kijelenti, hogy a megadott adatai a valóságnak megfelelnek és – hozzájárulása
visszavonásáig –
hozzájárul azok kezeléséhez. Ha megadott adataiban a későbbiek során bármilyen változás állna
be, ismételten kérjük a nyilatkozati pontok jóvá hagyását ahhoz, hogy megváltozott adataikat is használhassuk.
Önnek joga van a személyes adatairól rendelkezni (hozzáférés, megtekintés, helyesbítés, törlés és korlátozás tekintetében). Kérdéseivel kapcsolatban a következő elérhetőségen fordulhat hozzánk: info[kukac]halleluja[pont]hu e-mail címen.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 Adatkezelési tájékoztató letöltése/megtekintése PDF formátumban:   0,13 Mb

* * *

REGISZTRÁCIÓ

A korábban megadott vagy aktuális adataik megerősítéséhez – a jogszabályi változás miatt – egyszeri regisztrációt kérünk minden ügyfelünktől/hírlevelesünktől, ehhez kérjük töltsék le „Megrendelő lap és regisztrációs adatlapunkat” és adataik beírásával valamint nyilatkozattételeikkel kitöltve – az első oldalt – szíveskedjenek visszaküldeni részünkre csatolt fájlként a következő e-mail címünkre:
info[kukac]halleluja[pont]hu

A regisztráció, természetesen egy esetleges mostani megrendelés leadással együtt is teljesíthető!

A „Megrendelő lap és regisztrációs adatlap” az alábbi táblázatból tölthető le:

DOC formátumban: 0,17 Mb PDF formátumban: 0,09 Mb

A DOC fájlformátumot ajánljuk, mivel ez könnyedén kitölthető és elküldhető, de ha a PDF fájl le- és kitöltése
mellett döntene, úgy először ki kell nyomtatnia, majd az – olvasható – kitöltést és jóváhagyásokat követően beszkennelve vagy a lefotózást követően e-mailben el kell küldeni részünkre, de postai borítékban is feladhatja
– adatait/hozzájárulásait – levélcímünkre
(Halleluja Kiadó Kft., 4225 Debrecen, Függetlenség u. 99.).

Amennyiben a regisztrált adataikban a későbbiekben mégis változás állna be (vagyis megváltozna a korábbihoz
képest pl. nevük, címük, telefonjuk, számlacímük, csomagcímük, vagy e-mail címük), úgy ismét szükségessé válik
megrendelőlapunkon új adataiknak a kitöltése és az ismételt nyilatkozattételek megadása.

A mostani regisztráció során kért adataik és hozzájárulásuk hiányában adataikat a továbbiakban jogszerűen nem használhatjuk, így megrendelést nem adhatnak le, hírlevelet sem tudunk küldeni és a továbbiakban kapcsolattartás céljából sem kezelhetjük/használhatjuk az adataikat.

* * *


MEGRENDELÉS KIADÓNKTÓL •  ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK  •  POSTAKÖLTSÉGEK  •  KEDVEZMÉNYEINK  •  HATÁRON TÚLIAK VÁSÁRLÁSA •  NAGYBANI KISZOLGÁLÁS SZÉKHELYÜNKÖN  •  ADATVÉDELEM
 


* * *

UGRÁS FELÜLRE

 

 
Minden jog fenntartva © Halleluja Kiadó Kft. 1990-2024. * Frissítve: 2024. március 14.