MEGRENDELÉS KIADÓNKTÓL •
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
• FIZETÉSI MÓDOK
• SZÁLLÍTÁSI DÍJAK
KEDVEZMÉNYEINK •
HATÁRON TÚLIAK VÁSÁRLÁSA •
NAGYBANI
KISZOLGÁLÁS SZÉKHELYÜNKÖN •
ADATVÉDELEM
• Tisztelt Megrendelőink!
Megrendelések teljesítését minimálisan – termékeink – 3.000 Ft feletti
összértékétől vállaljuk (lásd: 3.,
pont)!
MEGRENDELÉS
KIADÓNKTÓL:
Írásos megrendeléseiket
Megrendelőlapunk kitöltését követően adhatják le
– a lapon található –
adatvédelmi nyilatkozataik megtételével,
amelyet
az alábbi módokon juttathatnak el hozzánk:
•
E-mail címünkre küldve
(csatolmányként):
•
Postai címünkre küldve
– levélben –:
Halleluja Kiadó Kft.,
4225 Debrecen,
Függetlenség u. 99.,
vagy
•
Ügyfélszolgálati telefonunkon
(szóban) –
csak regisztrált törzsvásárlóinknak!
–:
00-36-52-538888
(H-P: 8-16-ig)
Bármely a teljesítés során adódó probléma esetén; megadott telefonjukon egyeztetünk Önnel.
ÁLTALÁNOS
TUDNIVALÓK A KIADÓNKTÓL VALÓ VÁSÁRLÁSOKRÓL:
1., A megrendeléshez szükséges
megrendelői adatok:
Megrendeléséhez meg kell adnia az annak
teljesítéséhez szükséges adatokat, amelyeket
Megrendelőlapunkon
ismerhet meg és tölthet ki legegyszerűbben.
Csillaggal jelöltük meg a feltétlenül szükséges adatokat.
(A határon túliak megrendelése esetén: a
megrendelés; magyarországi határmenti átvevője címét kell megadnia,
de telefonszámát is
célszerű megadnia!).
2.,
Megrendelőlap letöltése:
Megrendelése e-mailben vagy postai úton való elküldéséhez az alábbi táblázatban található
„Megrendelőlap”-ok
valamelyikét töltse le és töltse ki, majd csatolja.
–
E-mailes megrendelés esetén célszerű a
szerkeszthető DOC fájlt letölteni, majd a kitöltést és
az
adatvédelmi
nyilatkozatok
megtételét valamint a mentést követően,
csatolt
fájlként küldhető el címünkre.
A
PDF-es megrendelőlap
használata esetén először nyomtassa ki azt,
majd a kitöltést és
az
adatvédelmi nyilatkozataik
megtételét követően,
akár postai úton vagy beszkennelve csatolt fájlként is visszaküldheti
részünkre e-mailben.
A 2018. 05. 25-től a
megváltozott adatvédelmi törvényi szabályok miatt megrendelésük leadásához
mindenképpen szükséges az új megrendelőlapunk letöltése és használata. • „Megrendelőlap” letöltése megrendeléshez:
DOC formátumban:
0,17 Mb |
PDF formátumban:
0,09 Mb |
E-mailben elküldött megrendelésüket csak akkor
tekintsék elfogadottnak, ha az arról szóló visszaigazolásunkat
már kézhezvették! Ha 1-2 munkanapon belül nem reagálunk e-mailben küldött
megrendelésükre, először kérjük ellenőrizzék az oldal elején lévő rendelési
címünket, hogy helyesen került-e beírásra, ha ez rendben volt, akkor kérjük
telefonos elérhetőségeinken szíveskedjenek ezt jelezni, hogy a hiba okát
megkereshessük.
3., Megrendelési tudnivalók:
3/1., Általános
tudnivalók a megrendelésekkor
Megrendelések teljesítését minimálisan – termékeink – 3.000 Ft feletti
összértékétől vállaljuk
futáros vagy postai
feladással,
a szállítási és utánvételi díj megfizetése mellett.
–
Utánvétes
csomagnál a rendelt áruk ellenértékét a csomag átvételekor kell –
házhozszállításkor –
a futárnak; csomagpontos vagy postán maradó küldemény esetén az átadást végző
cégnek a helyszínen.
(A csomagszállítást végző cég a szállításról számlát nem ad Önnek, azt minden esetben mi számlázzuk ki!).
– Előre utalással is lehetőségük van rendelni, ebben az esetben előreutalós számlát
küldünk e-mailben, majd az átutalás
teljesülését követően indítjuk a csomagot
(ezzel a megoldással az utánvételes felár költsége megspórolható!).
– Törzsvásárlóink rendeléseiket a következő módon fizethetik ki: előre
utalással, utánvételes fizetéssel, átutalással
vagy sárga csekken.
Megrendeléseket (ha a az adott
termékek rendelkezésre állnak) – a
beérkezéstől számított – 5 munkanapon belüli
feladással vállalunk, de
lehetőségeinkhez mérten igyekszünk akár hamarabb is elküldeni.
3/2., A Megrendelő/vásárló elállási joga
A Halleluja Kiadó Kft. a csomagküldései
terén törvényesen a fogyasztók/vásárlók érdekeit szem előtt tartva
a 45/2014. (II. 26.)-i Kormányrendelet alapján a következőképpen jár el:
3/21.,
Vásárló a megrendeléstől/vételtől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat
(beleértve a 14. napot is)..
3/22.,
A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut
átvette.
3/23.,
Vásárló elállási szándékát cégünk bármelyik elérhetőségén jelezheti (https://www.halleluja.hu/elerhetosegeink.htm),
de ezzel egyidejűleg
el kell juttatnia
Elállási/Felmondási nyilatkozatát cégünk részére.
3/24.,
Elálláskor a termék(ek) visszaküldését a vásárlónak saját
költségén kell
állnia (utánvételes küldést nem fogadunk).
A vásárlót ezenfelül más költség nem
terheli. Cégünk azonban
követelheti az elállással érintett termék(ek)
nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának
megtérítését.
3/25.,
Elállás esetén cégünk a Halleluja Kiadó Kft. a vevő által a vételhez
kapcsolódó – és az általa már kifizetett –
összegeket (termékek ára és azok
kiszállítási költsége) haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat
beérkezésétől/kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti. Ha a termék(ek) az elállástól számított
14. napon belül még nem érkeztek vissza
cégünkhöz de a vásárló hitelt érdemlően igazolja (pl. feladóvény
e-mailen való megküldésével)
ebben az esetben sincs már akadálya a visszatérítésnek. Amennyiben
fogyasztó/vásárló nem utánvéttel vette kézhez a rendelt árukat (felek közös
megállapodása alapján)
és az elállási nyilatkozat megtételéig sem fizette még ki
a részére kiállított számlát, ebben az esetben, vásárlónak
az elállási
nyilatkozat eljuttatásán és a termék(ek) viszzaküldésén túl nincs további
teendője, de ekkor
cégünknek sincs visszafizetési kötelezettsége.
3/26.,
A felek eltérő megállapodása hiányában a vevő/fogyasztó nem gyakorolhatja az
elállási jogot olyan áru(k)
értékesítése/elküldése esetében, amely(ek) a fogyasztó személyéhez kötött(ek),
illetve amelye(ke)t a fogyasztó utasításai
alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő.
3/27.,
Elállási nyilatkozatminta
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet * 2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet értelmében
A Vásárló Elállási/Felmondási nyilatkozata
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és
juttassa vissza elérhetőségeink valamelyikére)
Címzett: HALLELUJA KIADÓ Kft., 4225 Debrecen, Függetlenség u. 99.
Tel.: +36 52 538-888, e-mail: info[kukac]halleluja[pont]hu
Alulírott(ak) kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk
elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi
termék/ek adásvételére vagy az
alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében (1):
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja (2):
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:
(1) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás
megjelölése.
(2) A megfelelő jelölendő!
* * *
4.,Vásárlói
csoportba való besorolás:
Megrendelésekor meg kell adnia azt
hogy milyen vevőként kíván vásárolni az alábbiaknak megfelelően:
•
ajándékozásra vásárló magánszemély, intézmény, iratterjesztő vagyok
(ajándékozásra vásárolt termékek esetén nem jár a viszonteladói kedvezmény!)
• kereskedő/viszonteladóként
vásárlok (ehhez kérjük a vállalkozói adószámot!)
•
iratterjesztőként
– eladásra –
rendelek.
5.,
A vásárlói csoportok árai:
Az adott árkategóriába
való besorolás az előző 4-es pont alapján az alábbiak szerint alakul:
•
az ajándékozásra vásárlók
termékeinket „Kisker” áron vásárolhatják meg,
•
a kereskedők/viszonteladók
termékeinket „Nagyker” áron vásárolhatják meg,
•
az iratterjesztők
– eladásra – termékeinket „Nagyker”
áron vásárolhatják meg,
6., Megrendelések visszaigazolása:
Az
e-mailen keresztül beérkező megrendeléseikről e-mailben visszaigazolást küldünk.
Ha 1-2 munkanapon belül nem reagálunk
az e-mailben küldött megrendelésükre, először kérjük
ellenőrizzék
a levelükben, hogy a címzés helyesen került-e beírásra levelükbe, (vagy
ellenőrizzék
a SPAM mappájukat, hogy visszaigazolásunk nem került-e oda), ha ezek
rendben voltak, akkor kérjük
telefonos elérhetőségeinken szíveskedjenek ezt jelezni, hogy a hiba okát
kideríthessük.
A
levél útján küldött megrendeléseiknél csak probléma esetén jelzünk
(a megadott) telefonon vissza.
Ha a kért termék időközben
elfogyott, akkor Önnek újbóli válasszal meg kell erősítenie hogy az esetlegesen
felkínált
helyettesítő áru megfelelő-e vagy annak tudomásul vételét, hogy az
adott termék – amely elfogyott – nélkül
kerül megrendelése feladásra.
Mi történik, ha a rendelt termék
időközben kiadónk készletéből elfogyott?
Ha visszaigazolásunkban jeleztük
hogy az adott termék elfogyott, megrendelését továbbra is csak akkor
tudjuk
teljesíteni, ha a megrendelt áruk összértéke még így is meghaladja a 3.000 Ft-ot.
Ha csak olyan terméket
rendelt ami
időközben elfogyott, és más terméket nem kér vagy nem fogad el helyette, vagy a
rendelt és helyettesítő áruk összértéke nem éri el a 3.000 Ft-ot akkor
megrendelését, annak teljesíthetetlensége okán semmisnek tekintjük, melyről
e-mailben vagy telefonon értesítést küldünk.
Egyes termékeink többször is utángyártásra kerülnek, így ha megrendelését –
egyeztetésünket követően – továbbra is fenntartja; akkor azt az utángyártást
követően teljesíteni tudjuk.
Megrendelése így – kérésére – várólistára kerül,
a termékek elkészülését követően a teljesítés várható
időpontjáról értesítjük
e-mailben, vagy telefonon.
7.,
Fizetési módok:
Vásárlóinknak az első 4-5 alkalommal való
rendeléseikkor csak utánvételes vagy előre utalásos fizetési
lehetőségük van.
További megrendeléseikkor már törzsvásárlókként a következő
fizetési módok közül választhatnak Vásárlóink:
•
Utánvételes
rendeléskor a csomag átvételekor kerül kifizetésre a rendelt áruk értéke és szállításának díja
– a
csomagot kiszállító futárnak, postán maradó/csomagponti átvétel esetén az átadó
cégnek a helyszínen –.
(A szállítók a szállítási díjról nem adnak Önnek számlát, mivel azt minden esetben mi
számlázzuk ki!).
• Előre utaláskor
az
előreutalós számla másolatát küldjük el (az eredeti majd a csomagba került be), majd
az átutalás teljesülését követően
indítjuk a csomagot (ezzel a megoldással az utánvételes felár megspórolható!).
Számlaszámunk belföldön: MBH Bank Nyrt.,
Debrecen,
59900050-11014100
• Átutalás
esetén is számlaszámunkra tudják kifizetni a rendelt áruk összértékét (MBH
Bank Nyrt., Debrecen,
számlaszámunk
[belföldön]: 59900050-11014100).
•
Csekkes
fizetés (a sárga csekk díjmentesen feladható a Magyar Postákon).
Figyelem! A késedelmesen fizető törzsvásárlóink elveszíthetik kedvezményes
státuszukat és így
a későbbiekben csak
utánvételes feladással rendelhetnek és fizethetnek!
8., Szállítási
díjak:
Minden leszámlázott – és az alábbiakban fel is
sorolt – szállítási költség 27%-os áfát tartalmaz!
– 30.000 Ft feletti megrendeléseik (normál) szállítási költsége 50%-át, 50.000Ft felett pedig
100%-át
átvállaljuk!
* * *
8/a.
POSTAI csomagszállítás
Érvényes: 2023. 05. 01-től
A Postai házhozszállításos, „Postán maradó”, Postai csomagautomatás csomagszállítások postai díjairól
Amennyiben a megrendelt árukat kedvezményesebb
díjjal kívánja elszállíttatni vagy nem tudja a
lakásában
átvenni azt – és amúgy is a Postán vagy Postai csomagautomatából szokta azt átvenni –, lehetősége van kérni
azt,
hogy a csomagot az Ön nevére, de „Postán maradó”-ként
vagy
Postai csomagautomatába
küldjük el,
így akár normál csomagját akár utánvételes csomagját a Postán
vagy
Postai csomagautomatásból
veheti
át
ami ~ 15-20%-al olcsóbb postaköltséget jelent.
„Postán maradónál”
szükséges megadnia az Ön vagy
cége nevét, Postahivatala számát és pontos címét is.
Ekkor a Posta nem
fogja a csomagját kiszállítani, így küldeménye után a
Postán
kell érdeklődnie és
ott tudja
majd átvenni 10 munkanapon belül.
A csomagnak a postára való
érkezéséről csak akkor tud SMS-ben értesítést küldeni a Posta,
ha megrendeléskor részünkre a megrendelőlapon megadja mobilszámát és hozzá is
járul az
értesítéshez.
Csomagautomata esetén kérjük szíveskedjen megadni az átvételi
helyszín pontos címét és számát,
amelyet a következő címen tud kiválasztani:
https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso
A csomagautomatára rendelt csomagok kapcsán a további tudnivalók itt érhetők el:
https://postaportal.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
Fontos tudni, hogy
az 1-2 munkanapos
átfutási idővel feladott csomagok kézbesítési
határidejére (az 1-2 napra)
– a Posta nem vállal
garanciát! –,
csak az
időgarantáltan
(1 napos szállítási határidővel) feladott
csomagokra
vállal garanciát.
Utánvételes küldeményeink
átvételekor a postának kell kifizetniük a megrendelt termékek, valamint az
utánvételes
postai feladás összértékékét (a posta a szállításról nem ad számlát, a
szállítási díjat a kiállított számlán a csomagban
fogja megtalálni!).
Az
alapdíjakon felül igénybevett postai szolgáltatási díjakat (pl.
1 napos és „szombati” kiszállítás stb.)
fogjuk
leszámlázni
és kell
megfizetniük a
rendelt áruk értékén felül.
– Az 1 napos időgarantált csomagszállításra minden csomag esetében
– annak alapdíján felül – egységesen
plusz 100 Ft-ot számolunk fel.
A számla a csomagban
lesz található,
amely tartalmazza a
termékek árait. Külön kérésre a kiállított számlát előre
elküldjük e-mailben.
Postai
csomagszállítási díjak:
Súlyhatárok |
Postai csomagautomás
szállítási díjak
A csomag csak mobillal fizethető vagy vehető át! |
Postán maradó
1-2 napos szállítási átfutási idővel |
Házhozszállításos
1-2 napos szállítási átfutási idővel |
1 kg-ig |
1.300 Ft |
1.680 Ft |
1.870 Ft |
2 kg-ig |
1.300 Ft |
1.730 Ft |
1.920 Ft |
3 kg-ig |
1.420 Ft |
1.820 Ft |
2.030 Ft |
4 kg-ig |
1.420 Ft |
1.890 Ft |
2.100 Ft |
5 kg-ig |
1.420 Ft |
1.960 Ft |
2.180 Ft |
10 kg-ig |
1.620 Ft |
2.080 Ft |
2.310 Ft |
15 kg-ig |
1.870 Ft |
2.400 Ft |
2.680 Ft |
– Az utánvételi díj 20.000 Ft-ig: 260 Ft * 20.000 Ft
felett: 380 Ft kerül felszámításra a fenti csomagdíjon felül.
– Az 1 napos időgarantált csomagszállításra minden csomag esetében
– annak alapdíján felül – egységesen
plusz 100 Ft-ot számolunk fel.
– Csomagautomata választása esetén; előreutaláskor csak csomagdíjat számítunk
fel.
– 30.000 Ft feletti megrendeléseik (normál) szállítási költsége 50%-át, 50.000Ft felett pedig
100%-át
átvállaljuk!
(További tudnivalókat a kiadónktól
való vásárlással kapcsolatosan még itt talál:
Kedvezményeink
…).
* * *
8/b.
PACKETÁS csomagszállítás
Érvényes: 2023. 09. 01-től
Új alternatív szállítási lehetőség max. 15 kg-ig, amely egyaránt igénybe
vehető házhozszállítással
és csomagponti/csomagautomatás átvétellel is! Egyes szállítási módban vagy
súlykategóriában kedvezőbb
szállítási árai is lehetnek. A cég már több mint 2.000 átvételi
ponttal és 800-nál több csomagautomatával
rendelkezik Magyarország területén.
Jellemző szállítási ideje 2-3 nap.
Ha a rendelt csomag súlya meghaladja a 10 kg-os súlyt,
vagy a csomag méretei nagyobbak a Packetás megadott
paramétereknél, akkor csak a Postai szállítást
tudjuk biztosítani (amelyről – ebben az esetben – egyeztetünk önnel)!
Ha Packetás Z-PONTos átvevőhelyre vagy Z-BOXos csomagautomatába kéri csomagját, kérjük adja
meg
a
Megrendelőlapunkon az átvételi pont
ID számát és megnevezését, amelyek megtalálhatók a
térképről kiválasztott átvevőpont „Részletek” gombja megnyomásakor
felugró ablakban. A legközelebbi ilyen pont (településnév vagy
irányítószám alapján is kereshető!) a cég térképéről válaszható ki:
https://www.packeta.hu/atvevohelyek
A részletekben megtalálhatók a bolt elérhetőségei is.
A csomag átadását követően a cég e-mailes értesítést és nyomkövetési számot küld
a címzettnek.
Ezután a csomag útja már nyomon követhetővé válik; itt:
https://tracking.packeta.com/hu_HU/tracking/search
A csomag 7 napig vehető át, de a tárolási idő díjmentesen meg is hosszabbítható
21 napra; mobilról válasz SMS-ben,
az info@packeta.hu e-mail címen vagy a +36
1 400 88 06-os telefonszámon az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében
(hétfő, kedd, szerda, péntek: 08:00 – 18:00, csütörtök: 08:00 – 20:00).
Z-Pontos és
Z-BOX-os csomagok esetén
az átvétel másra is átruházható
a
Packeta alkalmazás
segítségével.
– Házhozszállításkor; amikor a futár a csomagot átvette, akkor értesítést
küld a Packeta – SMS-ben és e-mailben –
a címzettnek, akivel a futár a
kiszállítás előtt egyeztet az átvételről. Fontos, hogy ekkor valóban ott
legyen
a küldemény átvevője a megadott kiszállítási címen, mivel a küldeményt csak
egyszer viszi ki a futár!
– Z-Pontos átvevőhelynél
a beérkezéskor – SMS-ben és e-mailben – jelszót küldenek és az adott üzlet
nyitvatartási idejében 7 napig (ez max. 2x7 nappal hosszabbítható
meg) átvehető a csomag a kapott jelszóval
bárki részéről. Ha utánvétes a csomag, akkor
készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheti azt függetlenül attól,
hogy az
adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál.
Ekkor
jelezze ezt az átadónak, aki egy ún. fizetési linket küld
Önnek az okostelefonjára. Erre a linkre rákattintva,
ott helyben ki tudja fizetni az összeget, de lehetősége van online
kifizetni a
Packeta applikáción keresztül is.
– Z-BOX-os csomagautomatás átvétele a küldeménynek (és utánvétes online bankkártyás
fizetés) csak a cég
mobilos alkalmazásával
lehetséges 0-24 óra között – a
megrendelés feladását követően előre vagy a helyszínen –!
Amikor a futár elhelyezte a csomagot a
kiválasztott Z-BOX-ba a Packeta
alkalmazáson keresztül
jelszót küld
az átvételhez. A csomag 2 napig vehető át (ami
1 nappal hosszabbítható meg).
A Z-BOX-hoz érve kapcsolja be telefonján a Bluetooth és a helymeghatározási
szolgáltatást. Nyissa meg a Packeta
alkalmazást, amely automatikusan párosítja készülékét a Z-BOX-al, amelyet ezután
a csomag leírásában szereplő
gombbal kinyithat. Ezután már csak ki kell vennie a
csomagot és visszazárni a rekeszt.
Alapesetben a csomag
közvetlenül
a címzett telefonszámához van kötve, így csak a
címzett tudja kinyitni az automatát a Packeta
alkalmazással,
de az átvétel
az alkalmazás segítségével másra is átruházható.
A Z-BOX csomagautomata csak
a Packeta mobilalkalmazással nyitható ki (utánvét esetén annak online
bankkártyás kifizetését követően).
Az átvételről további információk itt találhatók:
https://www.packeta.hu/zbox
További információk és hasznos
tudnivalók itt:
https://www.packeta.hu/,
https://www.packeta.hu/csomagatvetel
Súlyhatárok |
Z-Point átvevőhelyes vagy
Z-BOX csomagautomatás küldés,
2-3 napos szállítási átfutási idővel |
Házhozszállítás futárral
2-3 napos szállítási átfutási idővel |
5 kg-ig |
1.420 Ft |
2.950 Ft |
5-15 kg-ig |
2.230 Ft |
4.340 Ft |
15 kg
felett a Posta szállít! |
- - - |
- - - |
Utánvétes felár |
380 Ft
(Előreutalással az utánvételi díj
nem kerül felszámításra!) |
510 Ft
(Előreutalással az utánvételi díj
nem kerül felszámításra!) |
Aki 1 napos időgarantált csomagszállítást szeretne kérni,
azt csak a POSTAI
szállítás választásakor
tudjuk biztosítani!
* * *
9.,
Kedvezményeink:
Kedvezményeink belföldiek
számára kerültek kialakításra, külföldi megrendelőink esetén egyedileg döntünk az
adható kedvezményekről.
FIGYELEM! Akciós
termékeinkre további kedvezmény – pl. végösszeg utáni – nem vehető igénybe!
* * *
Termékeinket versenyképes áron kínáljuk, az
azonos típusú termékek árához képest – általában – lényegesen olcsóbban, de
minden megrendelőnk számára igénybe vehetők további kedvezményeink is.
9/a.
Kedvezményes vagy díjmentes postai feladás:
30.000 Ft feletti megrendeléseik (2 napos kiszállítási)
postaköltsége 50%-át, 50.000Ft felett pedig
100%-át átvállaljuk!
Csak az ezen felül igénybevett postai szolgáltatási díjakat (pl.
1 napos és „szombati” kiszállítás stb.)
fogjuk leszámlázni
és kell
megfizetniük a
rendelt áruk értékén felül.
Az 1 napos időgarantált csomagszállításra minden csomag esetében
– annak alapdíján felül – egységesen
plusz 100 Ft-ot számolunk fel.
9/b.
Összeghatár utáni árengedmény:
Megrendelőként bármelyik
kategóriába is tartozik, ha közvetlenül kiadónktól vásárol;
•
az
60.000 Ft-os
áru összértéktől:
5%-os,
•
a 100.000
Ft-os
áru összértéktől:
10%-os,
árengedményt biztosítunk
(minden nem kedvezményes áru)
termékünk árából minden
vásárlónknak.
9/c.
Díjmentes csomagolás:
Minden vásárlónknak díjmentesen
vállaljuk megrendelése összeállítását és csomagolását!
10., Törzsvásárlói
kedvezmények:
Törzsvásárlónak minősül
minden olyan vásárlónk, aki kiadónktól már legalább öt alkalommal vásárolt, és
megrendeléseit időben
ki is fizette.
Törzsvásárlóinknak az alábbi
kedvezményeket nyújtjuk:
10/a.
Törzsvásárlóink megrendeléseit telefonon is elfogadjuk, ennek feltétele, hogy
(2018. 05. 25-ét követően) legkésőbb az első vásárláskor újra regisztrálniuk
kell a korábban már megadott személyes adataikat, a megrendelőlapunk első
oldalának és az oldal alján lévő adatkezelési hozzájárulásoknak a kitöltésével.
További információkat lásd az oldal alján található
ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓBAN!
10/b.
Törzsvásárlóinknak – ha másképp nem rendelkeznek – normál csomagként adjuk fel megrendeléseiket. Ekkor a
postának
a csomagfeladás díját kiadónk megelőlegezi, (így a csomag átvételekor a
postásnak semmilyen összeget sem kell fizetni!),
a postaköltség így a számlába
beépítésre kerül, mely összeget a (megrendelőlapon) jelzett módon kell
fizetniük.
10/c.
Törzsvásárlóink nagyobb összegű vásárlása esetén (50.000 Ft feletti összegtől)
fizetéskönnyítési kedvezményt nyújtunk, vagyis – kérésre – lehetőséget adunk a
fizetendő összeg több részletben; – eltoltan – való kifizetésére is, de ezt
kiadónkkal egyeztetniük kell.
Figyelem! A késedelmesen fizető törzsvásárlóink elveszíthetik kedvezményes
státuszukat és így a későbbiekben csak
előreutalással vagy utánvételesen rendelhetnek és fizethetnek!
11.,
Határon túliak vásárlása:
A határon túliak vásárlása több
módon is lehetséges:
a., Kiadónk már határainkon kívülre is szállíttat egyes
csomagszállítókkal csomagokat
(főként az EU-s vagy szomszédos országokba), ilyenek szállítók pl. a PACKETA, a
DPD, és a GLS.
Főként előreutalt csomagokat, tudnak szállítani, de az egyik szállító már
utánvéttel is szállít csak ez többe kerül
(ez utóbbit csak törzsvásárlóink vehetik igénybe!). A határainkon túlról rendelt
és oda elküldött csomagok esetén
nem tudunk biztosítani semmilyen csomagküldési kedvezményt!
–
A Packeta Európában jelenleg 25 országba szállít
csomagokat kedvező áron.
Bővebb információk:
https://www.packeta.hu/
– A
DPD Európában
– a távolságtól függően 1-6 nap alatt– 29 országba kézbesít csomagokat (31,5 kg
súlyhatárig).
Bővebb információk:
https://www.dpd.com/hu/hu/csomagfeladas/nemzetkozi-szallitas/
– A
GLS akár
utánvételes kifizetéssel is szállít csomagokat (pár napon belül); Romániába,
Szlovákiába, Csehországba, Horvátországba, Szlovéniába, de előreutalással
csökkenthető a csomag szállítási költsége.
Bővebb információk:
https://gls-group.com/HU/hu/vallalat/gls-ee-regio
Ezekre a csomagokra egyedi
árajánlatot kell kérnünk ill. adunk Önöknek minden alkalommal. Egy előreutalós
csomag szállítása annak nagyságától és/vagy súlyától függően általában
5.000-8.000 Ft-tól kezdődik, de az utánvételes ettől valamelyest drágább lesz.
b.,
Amennyiben talál – a
lakóhelyéhez közel lévő –
magyarországi határ közeli településen lévő boltot
(címeiket lásd: a „Kereskedőink” oldalon), akkor próbáljon egyeztetni a
kereskedővel, hogy melyik termékeinket szeretné rajta keresztül megvásárolni és
mikor veheti azokat át tőle.
c.,
Amennyiben nem talál a lakóhelyéhez
elérhető közelségben lévő magyarországi könyvesboltot
vagy a kereskedő nem segít Önnek a termékek beszerzésében, akkor fordulhat
megrendelésével közvetlenül kiadónkhoz is. Megrendelését
belföldön csak úgy tudjuk elküldeni, ha rendelkezik egy olyan magyarországi – határ közeli – rokonnal vagy baráttal, aki a küldeményt saját címére átveszi, és az utánvétes küldeményt
kifizeti (vagy Ön előre is átutalhatja – az Önnek e-mailben elküldött – számla
szerinti végösszeget Forintban). A csomagot akkor indítjuk el, amikor a számla
végösszege átutalásra került.
A megrendeléshez nem csak az Ön, hanem a csomag
magyarországi címzettje postai címére és (lehetőség szerint) telefonos
elérhetőségére is szükségünk lesz, mely információkat a megrendelés elküldésekor
a megrendelőlapon kell majd megadnia.
d.,
Amennyiben találhatók (az Ön –
határon túli – országában)
kereskedőink,
keresse a lakóhelyéhez legközelebb eső boltot,
kérjük vegye fel a kapcsolat vele, mivel az országában – valószínű, hogy –
könnyebben meg tudja vásárolni az adott termékeket személyesen vagy könnyebben
küldheti el országon belül az Ön számára a kereskedő a megrendelését csomagban.
Határainkon túli kereskedőink:
https://www.halleluja.hu/kereskedoink.htm#kulfoldi%20kereskedoink
Várjuk a termékeink iránt érdeklődő és annak értékesítésére; terjesztésére
vállalkozó keresztény/keresztyén vállalkozások, kereskedők, viszonteladók,
iratterjesztők, hitoktatók, ifjúsági vezetők, gyülekezetek és egyházi
szervezetek jelentkezését, határainkon túlról is!
12.,
NAGYBANI KISZOLGÁLÁS SZÉKHELYÜNKÖN:
Kereskedő, viszonteladó, nagybani vásárló és
iratterjesztő ügyfeleinket személyesen is
kiszolgáljuk kiadónk székhelyén
található raktárunkból.
Ha Debrecenben jár keressen fel
bennünket! Székhelyünk Debrecen-Józsa településrészen van
(Debrecen
és környéke térkép), és közvetlenül a 35-ös főútra nyíló utcában
található. Debrecenből a 35 főútvonalon Hajdúböszörmény irányába haladva; az út
Debrecen-Józsán halad át, és a települést jelző táblát követő második utca balra
a Függetlenség utca (Józsa térkép).
Nyitvatartási időnk;
H-P: 8-16-ig, de előzetes egyeztetést követően ettől eltérő időpontban is
felkereshetnek bennünket.
13.,
A
megjelenített képek felhasználásának jogi szabályozásáról:
A Halleluja Kiadó Kft. weboldalain szereplő termékek képei, továbbá a
logók, grafikák, fotók, és egyéb illusztrációk szerzői
jogi védelem alatt állnak, ezek kiadónk tulajdonát képezik
és/vagy felhasználásuk jogával kiadónk rendelkezik.
A termékeinket bemutató képek kizárólag a honlapunkon keresztül való
megjelenítést, és a termékek kinyomtatható változatban való megismerését vagy a
másokkal való megismertetését/megosztását szolgálják. Mindkét megjelenített forma
reklámcélú továbbadása – változtatás nélküli formában – engedélyezett, de a
képek – további felhasználás céljából – nem tölthetők le, más formában sem
használhatók fel, és semmilyen módon sem sokszorosíthatók, nem adhatók el. A
honlapunkon található képeket nem áll módunkban harmadik félre átruházni.
Kérjük támogassa munkánkat azzal,
hogy termékeink képeit – sem innen a honlapunkról, sem a valós termékek esetén –
ne másolja; ne sokszorosítsa, vagy ne használja fel még részleteiben sem!
Köszönjük, hogy ezzel is
elősegíti újabb kiadványaink létrejöttét!
14.,
ADATVÉDELEM:
ADATVÉDELMI TUDNIVALÓK
A 2018. 05. 25-től hatályba lépő új – a magánszemélyek személyes adatai
védelméről szóló – Európai Uniós adatvédelmi szabályozással – (a GDPR-el)
összhangban minden ügyfelünknek nyilatkoznia kell a kiadónktól
való megrendeléskor, hírlevél kéréskor,
hogy adataikat
továbbra is kezelhessük és a jogszabályi kötelezettségnek
megfelelhessünk, így zökkenőmentessé tehessék ügyintézéseinket
(kapcsolattartás, új megrendelések és hírlevél
küldések kapcsán).
Kérjük szíveskedjenek elolvasni a lenti „ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓT” és minden
megrendelésükkor jóváhagyni a megrendelőlapon adataik kezelhetőségét, mivel
megrendelésük enélkül nem teljesíthető!
A megrendelőlap használatával
ön kijelenti, hogy a megadott adatai a valóságnak megfelelnek és
– hozzájárulása
visszavonásáig – hozzájárul azok kezeléséhez. Ha megadott
adataiban a későbbiek során bármilyen változás állna
be, ismételten kérjük a nyilatkozati pontok jóvá hagyását ahhoz, hogy
megváltozott adataikat is használhassuk.
Önnek joga van a
személyes adatairól rendelkezni (hozzáférés, megtekintés, helyesbítés, törlés és
korlátozás tekintetében). Kérdéseivel kapcsolatban a következő elérhetőségen
fordulhat hozzánk: info[kukac]halleluja[pont]hu e-mail címen.
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Adatkezelési tájékoztató letöltése/megtekintése PDF
formátumban: |
0,13 Mb |
* * *
• REGISZTRÁCIÓ
A korábban megadott vagy aktuális adataik megerősítéséhez
– a jogszabályi változás miatt – egyszeri regisztrációt kérünk minden
ügyfelünktől/hírlevelesünktől, ehhez kérjük töltsék le „Megrendelő lap és
regisztrációs adatlapunkat” és adataik beírásával valamint
nyilatkozattételeikkel kitöltve – az első oldalt – szíveskedjenek visszaküldeni
részünkre csatolt fájlként a következő e-mail címünkre:
info[kukac]halleluja[pont]hu
A regisztráció, természetesen egy esetleges mostani megrendelés
leadással együtt is teljesíthető!
A „Megrendelő lap és regisztrációs adatlap” az alábbi táblázatból tölthető
le:
DOC formátumban:
0,17 Mb |
PDF formátumban:
0,09 Mb |
A DOC fájlformátumot ajánljuk, mivel ez könnyedén
kitölthető és elküldhető, de ha a PDF fájl le- és kitöltése
mellett döntene, úgy először ki kell nyomtatnia, majd az – olvasható – kitöltést
és jóváhagyásokat követően beszkennelve vagy a lefotózást követően e-mailben el kell küldeni részünkre, de
postai borítékban is feladhatja
– adatait/hozzájárulásait – levélcímünkre
(Halleluja Kiadó Kft., 4225 Debrecen, Függetlenség u. 99.).
Amennyiben a regisztrált
adataikban a későbbiekben mégis változás állna be (vagyis megváltozna a
korábbihoz
képest
pl. nevük, címük, telefonjuk, számlacímük, csomagcímük, vagy e-mail címük), úgy
ismét szükségessé válik
megrendelőlapunkon
új adataiknak a kitöltése és az ismételt nyilatkozattételek megadása.
A mostani
regisztráció során kért adataik és hozzájárulásuk hiányában adataikat a
továbbiakban jogszerűen nem használhatjuk, így megrendelést nem adhatnak le,
hírlevelet sem tudunk küldeni és a továbbiakban kapcsolattartás céljából sem
kezelhetjük/használhatjuk az adataikat.
* * *
MEGRENDELÉS KIADÓNKTÓL •
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK •
POSTAKÖLTSÉGEK •
KEDVEZMÉNYEINK •
HATÁRON TÚLIAK VÁSÁRLÁSA •
NAGYBANI
KISZOLGÁLÁS SZÉKHELYÜNKÖN •
ADATVÉDELEM
* * *
|